Subject: FW: Aavokati kinnistu liitumine, Tutermaa küla, Harku vald, Harju maakond
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 15:40:11 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/3773-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Andres Koppel <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 27, 2025 3:20 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Aavokati kinnistu liitumine, Tutermaa küla, Harku vald, Harju
maakond

Tere.

Tegin kõik parandused ja saadan tagasi

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 6:01 PM
To: Andres Koppel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Aavokati kinnistu liitumine, Tutermaa küla, Harku vald, Harju
maakond

Tere

07.03.2025 esitasite taotluse kooskõlastada elektrirajatise projekt:

„Aavokati kinnistu liitumine, Tutermaa küla, Harku vald, Harju maakond“ OÜ
Stromtec, töö nr 25-22.

Tehnovõrk on projekteeritud riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 36,73
teemaale ja kaitsevööndisse.

Juhime tähelepanu, et riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 34,0-38,0 on
ehitusobjekt eeldatavalt 2035 aastal ning Transpordiametil on objekti osas
arendushuvi.

Koostatud on eelprojekt „Riigitee 11 Tallinna ringtee km 34,0-38,0 lõik
Valingu-Keila“ Roadplan OÜ töö nr 20106-1 ning koostamisel on põhiprojekt.

Tehnovõrkude ja rajatiste ehitusprojektis palume arvestada riigitee
projektiga „Riigitee 11 Tallinna ringtee km 34,0-38,0 lõik Valingu-Keila“
Roadplan OÜ tööga nr 20106-1 nii, et tehnovõrkude ja rajatiste projektide
realiseerimisel enne riigitee ehitamist ei peaks tegema täiendavaid
kulutusi juba väljaehitatud tehnovõrkude ümberehitamisele ega kaitsmisele.
Seega palume elektrirajatiste projekti lahenduses arvestada koostatud
eelprojekti lahendusega (eelprojekt „Riigitee 11 Tallinna ringtee km
34,0-38,0 lõik Valingu-Keila“ Roadplan OÜ töö nr 20106-1).

Seega palume materjale vastavalt korrigeerida ning täiendada ja samuti
palume projekteerimisel arvestada Transpordiameti juhendiga: „
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“.

*	Asendiplaanil nn märkustes ning seletuskirjas palume viidata
eelprojektile „Riigitee 11 Tallinna ringtee km 34,0-38,0 lõik
Valingu-Keila“ Roadplan OÜ töö nr 20106-1.

Samuti palume asendiplaanil kajastada teelahenduse kontuurid (sh
tingmärkides), selliselt et olemasolev geoalus oleks ka nähtav.

*	Asendiplaanil palume kajastada reservtoru tingmärk nn kontuur nii
asendiplaanil kui ka tingmärkides sh ka IKÕ plaanil.

*	Palume nihutada antud lõigus maakaabel ning reservtoru võimalikult
kinnistu piirile nt 0,5m kaugusele kinnistu piirist.

*	Antud lõigu kogu ulatuses palume rajada maakaabel ning reservtoru
2,2m sügavusele ja kaitsetorru 1250N. Vastav info palume kajastada ka
asendiplaanil nn noolega kastis kui ka seletuskirjas.

Kuna ala jääb arendushuviga riigitee ehitusobjekti piirkonda.

*	Palume vastavalt korrigeerida ka ristmeväljajoonist, sügavus 2,2m
ning kajastada ka perspektiivse kergliiklustee ja mahasõidu asukoha
kontuurid.

*	Projekti asendiplaanil palume kajastada riigitee kaitsevööndi
piirid.

*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud. Lisaks, et Tehnovõrgu
riigiteealusele maale paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne
projekti realiseerima asumist esitama Transpordiametile vormikohase
taotluse koos projektis kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu
paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval
Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks riigitee alusel
maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku liiklusväliste tööde loa
väljastamiseks.

*	IKÕ plaanil palume kajastada ka reservtoru sh tingmärkides ning
reservtorude kogus.
*	IKÕ plaanil palume kajastada selguse mõttes kilbi tingmärk
väljapool riigitee maaüksust või jätta ainult mõõtkavas olev tingmärk.

Palun eemaldage IKÕ asendiplaanilt vastav tulp ning vastav aadressi kirje.

IKÕ plaani taustainfo (geoalus, tee kontuurid, ol ol tehnovõrgud) palume
kajastada hallina.

Palume edastada projektid uuesti kooskõlastamiseks, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Väljavõte teeprojektist

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Andres Koppel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 1:48 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Aavokati kinnistu liitumine, Tutermaa küla, Harku vald, Harju
maakond

Tere

Edastan kooskõlastamiseks „Aavokati kinnistu liitumine, Tutermaa küla,
Harku vald, Harju maakond,”. LC3376

Projekt nr 25-22

Lugupidamisega

Andres Koppel

56890611

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.